Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 24 May 2024 13:57:34 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/12117 aadressile 
Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Teaduse haljak// Teaduse tn 2a// 2b// 
4a// 6b (Maakaabelliinid) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Teavitame Teile, kui Teaduse tn 2a kinnistu 
(71801:005:0278) omanikule, et Saku Vallavalitsusele on esitatud ehitusloa 
taotlus nr. 2411201/12117 Maakaabelliini rekonstrueerimiseks. Projekteeritud 
on uued maakaabelliinid ja ühendused Teie kinnistule planeeritavasse uude 
alajaama.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26993486> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister